Nyår

Nu är det snart nyår? Vad händer då?
Har absolut ingenting planerat, så man får väl se hur det slutar.
Jag ska jobba på  nyårsdagen, men det är först klockan 15, så det hindrar inte att man är uppe under natten. Sen på söndag ska jag åka upp till Duved och överraska min bror på hans födelsedag.

För tillfället sitter jag mest och glor på Naruto. Funderar på att kolla på Draktämjaren. Hmmm…

Måste även lägga mig på värmedynan ett tag tror jag. Min rygg har gjort ont nu i ett par dagar, jag är trasig.
Men jag har godis och cola, om nom nom^.^

Peace out.
Ciao!

One thought on “Nyår

Kommentera

