I am alive!

Jag vet att jag inte är världsbäst på att uppdatera bloggen. Snarare jävligt kass på det.

Har iallafall precis varit ute på en timmes promenad tillsammans med Jonas och sitter nu och äter apelsin.
Ska även sätta mig och planera lite träning för veckan som kommer, ska försöka att verkligen komma igång nu.
Blir nog dock mest gym och kanske ut och springa lite nu. Skulle gärna simma men ska nog vänta några veckor till med det i och med navelpiercingen jag gjorde för två veckor sedan.

Får se om jag lägger upp min träningsplan eller inte. Ska även fixa bloggdesignen för den är lite tråkig just nu, är bara inte van den här bloggportalen än så jag har inte petat mycket på det än…

Peace out.
Ciao

One thought on “I am alive!

Kommentera

