Träna, jogga, skor… GAH!

Plus på min lista idag.
Gjort upp en planering som löser mina fasta kostnader i sommar de månader jag inte har studiebidraget.
Planerat för att träna imorgon efter skolan.

Minus på min lista idag.
Skulle tränat efter skolan, men fastnade hemma istället.
Varit för slö för att göra något produktivt.

Har funderingar på att börja jogga utomhus också och inte bara på band på gymmet. Finns bara ett väldigt stort problem med det. Jag har inga skor som går att springa i.
Så jag måste spara till ett par, och de går på ca 1500 eftersom jag måste ha geldämpade för mina knän. Morr

Ajja. Imorgon blir det till att dra och springa på gymmet igen. Kanske kommer träna en del styrka också, det får vi se då.
Sen blir det nog en rätt slö helg för mig. Mysa,  kanske lite yoga eller träning och sen tvätta på söndag.

Men nu blir de nog sängen. Är rätt trött, även fast jag inte gjort något idag. Skumt…

Peace out.
CIao!

Kommentera

