Jogging

Har nästan nyss kommit hem från att varit ute och joggat.
Har köpt ett par skor och kläder att jogga i (Tack Mamma!) så nu kan jag ut och springa på dagarna/kvällarna. Idag sprang jag till statoil och tillbaka, ca 3,4 km. Första delmålet är att faktiskt klara av att jogga hela vägen, då jag för tillfället växlar mellan att jogga och gå eftersom min kondition ligger i botten.

Sen imorgon blir det dra på gymmet, löpband, styrka och simning står på schemat.

Ska träna upp och försöka mig på PC-Klassikern nästa år.
Simning 1,5 km (60 längder)
Löpning 1 mil
Längdskidor 1 mil

Jag vet att jag klarar simningen, löpningen måste jag bara jobba upp konditionen till. Skidåkningen däremot är jag tveksam på. Längdskidor är ju så tråkigt..

Men nu ska jag mysa ihop mig med en liten kaka och en kopp choklad.

Peace out.
Ciao!

Kommentera

