Slapp dag.

Har slöat nästan hela dagen. Igår var det sushikväll hos mig, vi blev några stycken och efter att vi gjort sushi så satt vi oss ute med sushi, vin, sake, och öl. God sushi och grymt sällskap. Efter det satt vi oss i lägenheten och tog efterrätt. Vaniljglass med krossad choklad i. Och eftersom lilla duktiga jag plockade undan nästan allt i köket igår, så kunde jag bara slöa idag.

Var iväg och pantade flaskor och dumpade glasflaskorna på insamling tidigare idag med Linus, och sen följde jag med honom på stan och köpte shorts.
Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en chailatté och en bok. Måste komma ihåg att fixa mer Chai… Och lattéskedar, matsked i ett glas är lite för stor, och teskedarna är för korta…

Peace out.
Ciao!

Kommentera

