Jahapp

Nu har jag håltimme fram till 14:55. Sitter och läser i biblioteket och funderar.

Har övat på min låt till våran klasskonsert idag, konserten är den 17:e oktober och jag tycker att så många som möjligt ska komma dit. 19:00 i aulan på PC.

Imorgon har vi föreläsning på förmiddagen och en teater på eftermiddagen, kan bli intressant. Jag har även ett syv-möte, tänker inte avslöja mer om det nu, men kommer säga allt snqrt om saker går som planerat.
Har även en körlektion efter att jag slutat. Nu Jävlar ska vi lyckas!

Har en Fotouppgift till på fredag så ikväll och imorgon ska jag ut och leta motiv. Har dock inte helt bestämt mig för vad jag ska fota än, men har ej del idéer.

Peace out.
Ciao!

Kommentera

